מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון

Customer Care

שאלות ותשובות

יש לי שאלות לגבי מוצר שראיתי באתר, עם מי אפשר לדבר?
על מנת לתת לכם מענה מקצועי מלא, אנו מעמידים לשירותכם צוות יועצי מכירה מקצועי שישמח לסייע ככל הניתן - בצ'אט אונליין ובטלפון.
מהן שעות הפעילות של מוקד שירות הלקוחות?
שירות הלקוחות פעיל מראשון עד חמישי, בין השעות 08:30 – 16:00, לאחר שעות הפעילות ניתן לפנות במייל בכתובת: sherut@badiel.co.il ואנו נענה לפנייתכם תוך יום עסקים.
האם ניתן לאסוף עצמאית מוצר שהזמנתי באתר?
כל המוצרים ניתנים לאיסוף עצמי מהמרכז הלוגיסטי של החברה, הממוקם בפארק לב הארץ סמוך למחלף קסם - למפת הגעה(קישור לגוגל מפות).
כמה עולה משלוח?
מחיר ההובלה שנקבע לכם מתייחס להובלה סטנדרטית עד קומה 3 ללא מעלית. במידה ונתקל בקשיים אותם לא צפינו במועד ההזמנה, העלות הנוספת תחול על הלקוח: מעל קומה 3 ללא מעלית - 50₪ נוספים לכל פריט ולכל קומה מחיר שימוש במנוף עד ק ומה 5 - 350₪ מחיר שימוש במנוף קומות 8-6 (כולל) - 450₪ מחיר שימוש במנוף מקומה 9 ומעלה יקבע בהצעת מחיר ע“י סוקר במקרים בהם לא ניתן להשתמש במנוף בשל תנאי שטח - פירוק והרכבה ע“י טכנאי 250₪ לפריט שימוש בחבלים ע“י חברה חיצונית - המחיר יקבע ע“י הצעת מחיר ע“פ התנאים בשטח במידה וקיים ספק, אנא בקשו לשלוח לביתכם סוקר (ללא עלות נוספת) שיבחן את אפשרויות האספקה ולמנוע עיכובים. לתשומת ליבכם - אין אנו מפנים מוצרים/סטים ישנים וכד‘ מהדירה מטעמי ביטוח, אנא הכינו מראש את השטח המיועד להזמנתכם.
האם המחירים באתר זהים לסניפי הרשת?
המוצרים המוצגים באתר זהים למחירים בחנויות, למעט מוצרים במבצעים בלעדיים באתר וקולקציית האונליין הזמינה באתר בלבד.
הזמנתי מערכת ישיבה, מתי אקבל אותה?
אם מדובר במערכת ישיבה שנרכשה ממלאי קיים בחברה, זמני האספקה הם עד 14 ימי עסקים. אם מדובר בהזמנה מיוחדת המותאמת לצרכי הלקוח לפי צבע ומידות ספציפיות שאינם קיימים במלאי, זמן האספקה המשוער הוא בין 90-120 ימי עסקים.
ראיתי מערכת ישיבה שאהבתי בריפוד עור, אבל אני רוצה אותה בריפוד בד, זה אפשרי?
כמובן, את כל מערכות הישיבה ניתן להזמין גם בבד וגם בעור, בהתאם לצרכי הלקוח. הבדים שלנו עשויים מחומרים איכותיים ובנוסף ניתן לרפד בבד סינתטי פונקציונלי באיכות גבוהה מאד – מיקרופייבר ובד דמוי קטיפה.
אם מדובר במערכת ישיבה בריפוד עור, האם כולה מרופדת בעור? או שיש חלקים שלא?
ות הישיבה מרופדות בעור איכותי ועמיד, כולל גב מערכת הישיבה בגימורים שונים.
רכשתי סלון עור חדש, ויש קמטים בריפוד, למה?
תיתכן היווצרות קפלים קלים בריפוד לאחר ההתייצבות הרגילה של המילוי. קפלים אלה הם תופעה רגילה לגמרי ותלויים בהתייצבות העור בזמן 3 החודשים הראשונים של שימוש רגיל בספה.
רכשתי סלון חדש והספוגים במושבים התרככו, מדוע זה קורה?
במשך 3 החודשים הראשונים מילוי הספוג נוטה להפוך לרך יותר עד שהוא מתייצב. זהו הליך רגיל לגמרי.
הבחנתי בסטייה במידות רוחב / אורך הספה לעומת המידות המצוינות בסקיצה בטופס ההזמנה
לאור העובדה כי מערכות הישיבה מרופדות בעבודת יד, תיתכן סטייה של 2-3% מהמידות שמצוינות בסקיצה.
רכשתי ספה חדשה בריפוד עור והבחנתי בטקסטורות שונות במרקם העור, מה זה?
במערכת ישיבה מרופדת בעור, שהוא חומר טבעי, ייתכן שיופיעו בריפוד תופעות האופייניות לעור אמיתי, כמו צלקות, עקיצות חרקים, נקבוביות, סטיות ושינויים בצבע ובמרקם.
אני מעוניין להזמין ניקוי לספה / כורסה שברשותי, איך אני עושה את זה?
חברת בעדיאל רהיטים הינה החברה הגדולה בישראל המשווקת סלונים ורהיטי יוקרה מעוצבים ממותגים: איטלסופה, נטוצי, נטוצי אדישנס, טופ ליין, וקליאה איטליה. החברה לא עוסקת בניקוי סלונים וכורסאות, לשם כך ניתן לפנות לבעלי המקצוע המתמחים בתחום.
האם אפשר לרכוש דרככם חומר ניקוי לספה?
כן. בסניפי הרשת ניתן לרכוש ערכת ניקוי ותחזוקה מקורית ומאושרת על ידי החברה. הערכה מותאמת לעור, ולבד. לפרטים נוספים כגון מלאי ומחירון ניתן לפנות ישירות לסניפי הרשת.
כיצד עלי לתחזק את הריפוד בספה?
מומלץ להשתמש בערכת ניקוי ותחזוקה המאושרת ע"י החברה. ניתן לנקות את מערכת הישיבה במגבונים ללא אלכוהול ובתחליב מיוחד המיועד לעור אשר שומר על גמישות העור והברק. לשמירת המראה האסתטי רצוי לטפל בכל כתם מיד עם הופעתו לפני שהוא נספג בריפוד, הדבר ימנע טיפולים ממושכים ושוחקים. יש לשים לב ששימוש בחומרי ניקוי לא מאושרים עלולים לגרום לפגמים בלתי הפיכים בריפוד, כגון סדקים או שינויי צבע.
בספה שרכשתי הרגל האמצעית לא נוגעת ברצפה. האם זו תקלה?
בחלק מן המערכות הישיבה מורכבת רגל תמיכה אמצעית במרכז הספה. הרגל נמצאת במרחק כס"מ מהרצפה ותפקידה לתמוך בבסיס העץ ולאזן את הלחץ שמפעילים היושבים עליה. למעשה, בעת הישיבה רגל האמצעית נוטה כלפי מטה וכך מאזנת את המשקל המופעל על שלדת העץ.
יש ברשותי ספת נטוצי / איטלסופה ישנה ואני מעוניין לרפד אותה מחדש, מה עושים?
יש לבדוק אם קיימת תווית ייצור ID מתחת להדום בכורסה או בצמוד לבטנת הספה, בתווית זו יופיעו פרטי הדגם כפי שהם מופיעים אצל היצרן. כמו כן במקרה והריפוד לא מיוצר יותר, יש להגיע לסניף הרשת על מנת לבחור את הריפוד החדש. עלות החלפת הריפוד עפ"י מחירון החברה.
מהי האחריות למוצרים שנקנו מתצוגה / עודפים?
מוצרים שנמכרו מתצוגה על בסיס AS IS "כמו שהוא" יזכו לתקופת אחריות של 3 חודשים על הריפוד, ו-6 חודשים על המסגרת הפנימית בספה. שירות מעבר לתקופת האחריות יינתן בהתאם לתעודת האחריות עפ"י מחירון החברה.

סגור
Loading
Go back to %1