בהודעת הביטול יש לציין שם מלא ותעודת זהות, וכן את פרטי העסקה שברצונך לבטל.
ביטול הזמנה לפני שליחת המוצרים ללקוח- כל עוד לא נשלחה ההזמנה ללקוח באמצעות חברת השילוח חיצונית ו/או איסוף ממרלו"ג החברה, רשאי הלקוח לבטל את ההזמנה, כולה או חלקה, בהתאם לדרכי ההתקשרות המפורטות לעיל. בביטול ההזמנה לפני שליחת המוצרים ללקוח (לפני יציאתם ממחסני החברה).
ביטול הזמנה לאחר שליחת המוצרים ללקוח- אם הלקוח מעוניין לבטל את הזמנתו לאחר שהמוצר נשלח אליו, יוכל לעשות זאת תוך 14 יום מיום קבלת המוצרים, או מיום קבלת מסמך הגילוי (לפי המאוחר מביניהם), על ידי מסירת הודעת ביטול בהתאם לדרכי ההתקשרות המפורטות לעיל, או להחליפם באמצעות הגעה למרלו"ג החברה עם המוצר שנרכש.
ככל שהלקוח הוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש (כהגדרתם מונחים אלה בחוק הגנת הצרכן), הלקוח רשאי לבטל את העסקה החל ממועד ביצוע העסקה, ועד 4 חודשים מיום קבלת המוצרים או מיום קבלת מסמך הגילוי (לפי המאוחר מביניהם), ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין החברה לבין הלקוח, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית. החברה תהיה רשאית לדרוש מהמשתמש להציג תעודה מתאימה, והכול בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן.
בתוך 14 ימים ממועד קבלת הודעת הביטול, החברה תחזיר ללקוח את הסכום ששולם על ידו בעת ביצוע ההזמנה, לרבות דמי המשלוח, ככל ושולמו על ידו. במקרה כזה החברה תהא רשאית לגבות דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר ההזמנה שבוטלה או 100 ₪, לפי הנמוך מבין השניים (ובלבד שהביטול לא נבע מפגם, קלקול במוצר, אי התאמה בין המוצר שהתקבל לבין מסמך הגילוי, והכל בהתאם להוראות החוק). ההחזר כאמור בסעיף זה, ייעשה באמצעות אמצעי התשלום באמצעותו בוצעה הרכישה שבוטלה.