שאלות ותשובות
יש לי שאלות לגבי מוצר שראיתי באתר, עם מי אפשר לדבר?
מהן שעות הפעילות של מוקד שירות הלקוחות?
האם ניתן לאסוף עצמאית מוצר שהזמנתי באתר?
כמה עולה משלוח?
האם המחירים באתר זהים לסניפי הרשת?
הזמנתי מערכת ישיבה, מתי אקבל אותה?
ראיתי מערכת ישיבה שאהבתי בריפוד עור, אבל אני רוצה אותה בריפוד בד, זה אפשרי?
אם מדובר במערכת ישיבה בריפוד עור, האם כולה מרופדת בעור? או שיש חלקים שלא?
רכשתי סלון עור חדש, ויש קמטים בריפוד, למה?
רכשתי סלון חדש והספוגים במושבים התרככו, מדוע זה קורה?
הבחנתי בסטייה במידות רוחב / אורך הספה לעומת המידות המצוינות בסקיצה בטופס ההזמנה
רכשתי ספה חדשה בריפוד עור והבחנתי בטקסטורות שונות במרקם העור, מה זה?
אני מעוניין להזמין ניקוי לספה / כורסה שברשותי, איך אני עושה את זה?
האם אפשר לרכוש דרככם חומר ניקוי לספה?
כיצד עלי לתחזק את הריפוד בספה?
בספה שרכשתי הרגל האמצעית לא נוגעת ברצפה. האם זו תקלה?
יש ברשותי ספת נטוצי / איטלסופה ישנה ואני מעוניין לרפד אותה מחדש, מה עושים?
מהי האחריות למוצרים שנקנו מתצוגה / עודפים?