מעבר לתפריט ראשי (מקש קיצור 2) מעבר לתפריט תחתון (מקש קיצור 3)

שירות לקוחות

שירות לקוחות שירות לקוחות

שאלות תשובות

מהן שעות הפעילות של מוקד שירות הלקוחות?

שירות הלקוחות פעיל מראשון עד חמישי, בין השעות 08:30 – 16:00, לאחר שעות הפעילות ניתן לפנות במייל בכתובת:
sherut@badiel.co.il ואנו נענה לפנייתכם תוך יום עסקים.

רכשתי סלון עור חדש, ויש קמטים בריפוד

תתכן היווצרות קפלים קלים בריפוד לאחר ההתייצבות הרגילה של המילוי. קפלים אלה הם תופעה רגילה לגמרי ותלויים בהתייצבות העור בזמן 3 החודשים הראשונים של שימוש רגיל בספה.

רכשתי סלון חדש והספוגים במושבים התרככו

במשך 3 החודשים הראשונים מילוי הספוג נוטה להפוך לרך יותר עד שהוא מתייצב. זהו הליך רגיל לגמרי.

הבחנתי בסטייה במידות ברוחב / אורך הספה לעומת המידות המצוינות בסקיצה בטופס ההזמנה

לאור העובדה כי מערכות הישיבה מרופדות בעבודת יד, תתכן סטייה של 2-3%  מהמידות המצוינות בסקיצה.

רכשתי ספה חדשה בריפוד עור והבחנתי בטקסטורות שונות במרקם העור.

במערכת ישיבה מרופדת בעור, שהוא חומר טבעי, יתכן שיופיעו בריפוד תופעות האופייניות לעור אמיתי, כמו צלקות, עקיצות חרקים, נקבוביות, סטיות ושינויים בצבע ובמרקם.

אני מעוניין להזמין ניקוי לספה / כורסה שברשותי

חברת בעדיאל רהיטים הינה החברה הגדולה בישראל המשווקת סלונים ורהיטי יוקרה מעוצבים ממותגים: איטל סופה, נטוצי, נטוצי אדישנס, טופ ליין, וקליאה איטליה. החברה לא עוסקת בניקוי סלונים וכורסאות, לשם כך ניתן לפנות לבעלי המקצוע המתמחים בתחום,  בסניפי הרשת ניתן לרכוש ערכת ניקוי ותחזוקה מקורית ומאושרת על ידי החברה. ערכה מותאמת לעור, ולבד. לפרטים נוספים כגון מלאי ומחירון ניתן לפנות ישירות לסניפי הרשת.

האם ניתן לרכוש דרככם חומר ניקוי לספה?

בסניפי הרשת ניתן לרכוש ערכת ניקוי ותחזוקה מקורית ומאושרת על ידי החברה. ערכה מותאמת לעור, ולבד. לפרטים נוספים כגון מלאי ומחירון ניתן לפנות ישירות לסניפי הרשת.

כיצד עלי לתחזק את הריפוד בספה?

מומלץ להשתמש בערכת ניקוי ותחזוקה המאושרת ע"י החברה. ככלל הוראות הניקוי הינן ניקוי במטלית לחה. לשמירת המראה האסתטי רצוי לטפל בכל כתם מיד עם הופעתו לפני שהוא נספג בריפוד. הדבר ימנע טיפולים ממושכים ושוחקים.
יש לשים לב ששימוש בחומרי ניקוי לא מאושרים עלולים לגרום לפגמים בלתי הפיכים בריפוד, כגון סדקים או שינויי צבע.

בספה שרכשתי הרגל האמצעית לא נוגעת ברצפה. האם זו תקלה?

בחלק מן המערכות הישיבה מורכבת רגל תמיכה אמצעית במרכז הספה. הרגל נמצאת במרחק כס"מ מהרצפה. תפקידה לתמוך בבסיס העץ ולאזן את הלחץ שמפעילים היושבים עליה. למעשה, בעת הישיבה רגל האמצעית נוטה כלפי מטה וכך מאזנת את המשקל המופעל על שילדת העץ.

יש ברשותי ספת נטוצי / איטלסופה ישנה ואני מעוניין לרפד אותה מחדש

יש לבדוק אם קיימת תווית יצור ID מתחת להדום בכורסה או בצמוד לבטנת הספה. בתווית זו יופיעו פרטי הדגם כפי שהם מופיעים אצל היצרן. כמו כן במקרה והריפוד לא מיוצר יותר יש להגיע לסניף רשת על מנת לבחור את הריפוד החדש. עלות החלפת הריפוד עפ"י מחירון החברה. .

מהי האחריות למוצרים שנקנו מתצוגה / עודפים?

מוצרים שנמכרו מתצוגה על בסיס AS  IS "כמו שהוא" יזכו לתקופת אחריות של  3 חודשים על הריפוד, ו-6 חודשים על המסגרת הפנימית בספה. שירות מעבר לתקופת האחריות יינתן בהתאם לתעודת האחריות עפ"י מחירון החברה

שאלות נוספות? צרו אתנו קשר

לפרטים בנושאי שירות לקוחות

טלפון: 03-9533111
פקס: 03-9533124
מייל: sherut@badiel.co.il

וגם באמצאות מילוי הטופס הבא

שעות פעילות מוקד שירות לקוחות:
בימים א' - ה' בין משעה 08:30 עד 16:00

פנייה באמצאות טופס

* שדות חובה

רשום / חבר מועדון?